tirsdag den 31. december 2019

Kom! Lad os gøre det!

Lad os springe ud i det! Eller ind i det - det nye år. Med forventning om et fantastisk nyt år med glimt af lykke, og hvor glæden får fodfæste. Hvor udfordringer klares, og livet leves.


Der er ikke noget som et nyt år, der ligger foran én. Mulighederne føles uendelige, og kalenderbladene tomme. Nu gælder det om at fylde dagene med kærlighed og liv - dyrke det positive og give den gas!


Årets sidste dag er startet smukt - det lover godt. Det gyldne, lave lys over haven er helt eventyrligt. I aften fejrer vi - både det forgangne og især det nye - en ny start.


Nytårsaften har også et skær af romantik og nostalgi her i huset. Bondemanden og jeg mødtes en nytårsaften for 29 år siden. Lynet slog ned, og vi har været kærester siden. Så ved midnat går vi ind i vort 30. år sammen - alt er godt!


I dag vil jeg glemme bekymringerne - både de globale og mine egne sorger - i dag vil jeg se bagud med glæde og taknemmelighed og skue fremad med forventning og let hjerte.
Bring it on, 2020!


Rigtig godt nytår til jer alle!
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Så fint skrevet :)
    Jeg håber at du og familien får et rigigt dejligt nytår og at glæderne til enhver tid vil overskygge sorgerne.
    At have mødt hinanden en nytårsaften er jo en god anledning til altid at mindes dagen med "bobler" - Godt nytår og tak for dine skønne indlæg i december og 2019 i det hele taget.
    Ulla

    SvarSlet
  2. Jeg er på jeg er på.
    Lad os se fremad, være åben og skabe positivitet.
    Være taknemlige, fremsynede og lykkelige.
    Også her på blogland der er lidtttttttt i dvale......

    Rigtig dejligt nytår til dig og dine
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Tænk bare at vi fik solskin på årets sidste dag, det må være et godt tegn, lad os alle glæde os til 2020.
    Tillykke og godt nytår

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med starten på jeres 30. år sammen :)

    Også et godt nyt haveår ønskes du :)

    SvarSlet
  5. Solskin på årets sidste dag må da være et godt tegn. I hvert fald opmunterende.
    Lad os håbe på et haveår uden tørke eller drukning. Med lige tilpas kølighed og varme og regn. Ingen løggnaskene fnadderdyr, ,,,,, alt det er vist utopi, men sjovt at drømme om. Bare vi kan komme i haven, så vil jeg være tilfreds.
    Godt nytår
    hilsner gunvor

    SvarSlet