onsdag den 11. december 2019

Debut

Indlægget indeholder reklame

Sommerfuglene basker lidt i maven lige nu. I morgen har jeg debut som haveskribent i et andet forum.


For noget tid siden nævnte jeg her på bloggen, at jeg barslede med et nyt samarbejde, som skulle starte her i december. Og det er altså nu!


Jeg er sammen med en håndfuld andre bloggere/instagrammere blevet haveskribent på Bilkas GardenClubs nyhedsbrev - og mit første indlæg udkommer med nyhedsbrevet i morgen - det handler om, hvordan jeg bruger mit drivhus også om vinteren.


Bilkas GardenClub er gratis, og der kommer et nyhedsbrev én gang om ugen med inspiration og tilbud. Ofte er der specielle tilbud/rabatter til medlemmerne. Du kan finde mere info her og evt. tilmelde dig!

2 kommentarer:

  1. Det var flot, det skal nok gå godt. Tillykke med det.

    SvarSlet
  2. Det lyder så godt, Aase! Til lykke med det! - Og god fornøjelse med det :-)
    Kh Nana

    SvarSlet