søndag den 19. januar 2020

Buketten uge 3

I det skønneste solskin var det oplagt at gå på jagt efter buketten for 3. uge. Det blev til denne minibuket af de allertidligste løgblomster i min have.


Vintergækker - Snowdrops - Snøklokke - Snödroppe
 
 
Fantastisk lille fighter - så fin og sart og alligevel så ukuelig. Man behøver ikke engang bekymre sig om, det nu bliver rigtig vinter - de her, de klarer det hele.
 
Samtidig giver de os håb om forår, grønne spirer og lysere tider.
 
 
God søndag!


11 kommentarer:

  1. Tror knap jeg kan plukke en buket af mine endnu, de skal højere op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det varer sikkert ikke længe med den milde vinter :-)

      Slet
  2. Så lang fremme er mine da ikke endnu. der er kun et par enkelte der viser blomst.
    hilsner gunvor

    SvarSlet
  3. Det er da en skøn buket, Frede! Jeg har faktisk en magen til :-)

    SvarSlet
  4. hvor er det en sart og fin lille buket :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, stor er den ikke - ikke desto mindre vækker den glæde!

      Slet
  5. Vintergækker er så skønne :) Fin lille buket.

    SvarSlet
  6. Så fin en lille buket 😀
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vist ministørrelsen :-)

      Slet