onsdag den 12. december 2018

Stor og rustik krans

I går stod den på små. delikate vaniljekranse, i dag viser jeg en stor, meget rustik krans.


Jeg gik på jagt i bondemandens gemmer og fandt en rest elektrikerrør, som lige passede i størrelsen til den krans jeg havde udtænkt mig.


Røret blev bundet sammen til en krans, og der blev samlet materialer til arbejdet.


Jeg startede med at dække plasticen af med mos.


Så bandt jeg bundter af birkeris på for at skabe fylde.


Så kom der grene med lærkekogler og lav på. Lidt fyr blev lagt og bundet på  med løs hånd, og til sidst satte jeg 3 grene med lav på tværs. Vild og rustik.


Kransen er kommet op på cykelskuret. Solen var allerede på vej væk, lyset var svundet, så billedet blev ikke så godt. I må få et bedre billede en anden dag, når lyset er bedre.

3 kommentarer:

  1. Elsker den slags rustikke kranse.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Det er en lækker krans! Jeg synes det er sådan en luksus at du julepynter cykelskuret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Cykelskuret er noget af det første man ser, når man kører ind i gården, og det er lavet af sorte brædder, som giver sådan en fin baggrund for kranse mm. Huset og garagen er røde sten - det er ikke nær så pænt!

      Slet