torsdag den 13. december 2018

It's beginning to look a lot like Christmas

I stuen begynder bunken af julegaver at vokse.


Normalt har jeg slet ikke købt julegaver endnu - jeg skal helst være ramt af julestemning helt ind i knoglerne, før jeg kaster mig over den slags - og det sker som regel ikke før hen ad sidste halvdel af december.


Bondemanden og jeg plejer at have vores egen dag til julegaveindkøb, hvor vi har god tid, spiser frokost og bare hygger os med det. Det er som regel helt smertefrit og meget hyggeligt.


I år var pigernes ønskesedler dog bare fyldt med links, så de fleste gaver er købt på nettet - klik - klik og klik - så er de julegaver i hus. Det er der ikke så meget hygge over, men det er hurtigt og nemt.


Til gengæld har jeg nydt at pakke ind - og nu står gaverne til pynt i stuen og fylder store og små med forventningens fryd!

1 kommentar:

  1. Uha jeg har ikke nerver til at vente så længe, men det er så nemt på nettet, det benytter jeg altid, selvom jeg burde handle lokalt. Det med linkene kender jeg, så er man nogenlunde sikker på ikke at købe noget forkert :)

    SvarSlet