torsdag den 20. december 2018

Mere enkelhed

I går viste jeg min lille ring fra Strups - en gevinst fra @Havefolket. Her kommer så den store (33 cm i diameter).

Igen er den pyntet meget enkelt. Jeg har brugt eukalyptus. Ligesom rosmarinen fra i går dufter det skønt.


Den hænger på knagen i entreen.


Jeg har bare bundet grenene på, så man stadig kan se messingringen - og igen har jeg brugt den fine, tynde messingfarvede tråd.


Jeg kan godt lide det luftige og simple udtryk - engang imellem gælder 'less is more'.

4 kommentarer:

  1. Det er nogle lækre ringe, du har vundet, godt det blev dig, du forstår at pynte dem enkelt.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud, Aase! Let og yndigt :-)

    SvarSlet
  3. Det er vel nok fint :) Jeg tror du var den helt rette vinder.

    SvarSlet
  4. Du er jo næsten blevet Ringenes Herre og jeg synes de enkle pyntninger med smukke kviste er så fine.
    En glædelig jul til dig og din familie!
    Ulla

    SvarSlet