fredag den 14. december 2018

Hyacinter i køkkenvinduet

Hyacinterne i køkkenvinduet har travlt - de bliver lidt ranglede her inde i varmen - men fine det er de.


Der var rig lejlighed til at nyde dem i går eftermiddags, for der skulle steges frikadeller - rigtig mange frikadeller!


Det blev vel til en 80-90 stykker. Mellemste datter holder julefrokost med sin klasse i dag - og vi skal have frikadeller og rødkål med.


Jeg tænker, jeg har aftjent min værnepligt som frikadellesteger for en tid...

I aftes var vi til julecafe på yngste datters skole (3 børn på 3 forskellige skoler=3 x julearrangement! Dette var det sidste.). Det var hyggeligt med luciaoptog og masser af julesange - det begynder for alvor at blive jul, ja det gør!




2 kommentarer:

  1. Jeg har lige fået en hyacint for æret i dag, den er ikke så langt som dine.
    Uha jeg tænker med gru på, dengang jeg havde tre klasseafslutninger inden jul, det var hårdt, og igen til sommerferien. De tider er forbi for mig, det gør ikke noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu kan vi sætte tjek ud for alle julearrangementer - inklusive julefrokosten i 8. klasse - hyggeligt, men dejligt at være hjemme igen! Jeg har haft usædvanligt mange 'besøg' på bloggen i dag - de kommer alle fra en temmelig uartig side - har du mon også haft besøg derfra? Jeg har forsøgt at finde ud af, om jeg kunne blokere trafikken derfra, men det synes ikke muligt. Selvom det ikke har indflydelse på bloggen, synes jeg, det er træls! Jeg forstår ganske enkelt heller ikke, hvorfor det sker?

      Slet