lørdag den 10. december 2016

Åh ve - åh skræk!

Indlægget er sponsoreret

Det må bare ikke ske 😉 Jeg har lige opdaget, at jeg er løbet tør for vindseltråd! Det holder slet ikke her i december. Så jeg har fluks været på cyberjagt efter binderimaterialer. Jeg endte på et site, som jeg kendte i forvejen: shophobby.dk.

 
Her fandt jeg mange gode sager til rimelige priser, synes jeg. F.eks. blåglødet vindseltråd til 5,- rullen. Der røg også lidt andet i indkøbskurven bl.a. bouillontråd, oasiskrans og blomstertape - alt sammen dejlige brugbare ting! Så nu er lageret snart fyldt op igen, og så kan jeg binde videre.


 
Som nu dørkransen fra sidste år


 
Eller de 3 buskbomkranse på cykelskuret også fra sidste år

           
   I år er dette kransen på cykelskuret, den er bundet i blød ene
 

 
Og årets dørkrans, som er bundet med materialer fra haven
 
 
Hvis du følger de grå link, kan du se mere til kransebinderierne og shophobby

2 kommentarer:

  1. Det er godt at have et lager af den slags nødvendige materialer :-)
    Jeg tror du er den eneste i landet hvis cykelskur har været pyntet med hele tre kranse! - Og kransen der pryder det i år er også smuk.
    I løbet af den næste uge vil jeg binde nogle kranse. Det kan være jeg skal besøge den side du nævner :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er bare noget særligt over at binde kranse, og så er der noget med tallet 3! Og megatræls at løbe tør for vindseltråd - heldigvis kan det da købes her omkring, selvom vi bor langt ude på landet, det er ofte bare lidt dyrt, synes jeg.

      Slet