søndag den 20. oktober 2019

Velkommen

Velkommen på min nye blog
Fredes have.

Jeg er glad for, at du fandt herover.


Jeg har længe været træt at min blogs oprindelige titel og adresse - den var alt for lang. Og da jeg snart barsler med et nyt samarbejde, som jeg glæder mig meget til, var tiden inde til at få gjort noget ved sagen.


Jeg har det sidste halve år gjort flere tilløb til at skifte og forsøgt mig med wordpress, men det kunne jeg simpelthen ikke finde ud af! Så løsningen blev at blive på blogger og flytte alle indlæg herover. Så blognavnet er nyt, og layoutet er fornyet, men indholdet er præcis det samme. Og sådan vil det også være fremover - der er ingen planer om ændringer i indholdet eller stilen!


Nu mangler jeg bare mine læsere! Du kan hjælpe mig lidt på vej: hvis du har mig på din blogroll med min gamle blog, vil jeg blive meget glad, hvis du vil ændre adressen til min nye.


Jeg skal nok fortælle mere om det nye samarbejde, når det går i luften, men der går nogen måneder, før det bliver alvor.



9 kommentarer:

  1. Hej Aase, tillykke med din nye Blog :)) jeg tilføjer dig med det samme på min bogliste med den nye Blog :))

    SvarSlet
  2. Hejsa - jeg er også med og tilføjer dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak - det er jeg glad for!

      Slet
  3. Stort tillykke med din nye blog. Jeg har ændret linket på min, så jeg stadig kan finde dig :-) Det lyder spændende med det nye samarbejde.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, søde Anette! Jeg plejer at få en del læsere via din blog, så jeg er meget glad for, at du har ændret linket - tak!

      Slet
  4. Tillykke med din nye blog. Glæder mig til at følge dig. 👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det - det glæder mig, du vil følge mig.

      Slet
  5. Tillykke med den nye blog. Du kan tro, jeg følger med :-)

    SvarSlet