tirsdag den 13. januar 2015

Det roder!

Mit værksted - alias vort bryggers - roder for alvor nu!
Grene, værktøj, dåser til tørre, maling og pensler flyder - samt alt det, der normalt er i et bryggers - der er godt fyldt op og ikke ret meget bordplads for tiden.

I dag er der blevet arbejdet på at skabe noget 'interiør' til standen, hvorpå varerne kan præsenteres. Jeg har fundet nogle trækasser i supermarkedet, som jeg har malet med farven 'drivtømmer', ligeså har en trækurv, min far engang har lavet til mig, og en kurv fået samme farve.

I morgen skal jeg vist ha' lidt system i rodet igen.....

 
Trækassen før maling



 
Trækassen og kurvene malet med 'drivtømmer'.



2 kommentarer:

  1. Det er jo ikke sådan almindeligt rod, Frede, det er kreativt rod, og det er ikke så dårligt :-)

    SvarSlet
  2. Så sandt, så sandt, kære Nana! Men pludselig bliver det for meget, og så dræber det kreativiteten - i morgen skal jeg ha' gjort noget færdigt og ha' ryddet op :-)

    SvarSlet