lørdag den 5. marts 2016

Det kniber lidt

Det kniber lidt med forårsfornemmelserne derude, men så må vi jo give den gas indendøre. Her en buket med knald på med de skønne ranunkler, tulipaner og grene fra haven.




Jeg var forbi Plantorama i går, og jeg blev selvfølgelig fristet over evne - så ud over de smukke afskårne købte jeg Verbena og Hesperis ( 3 for 100,-), og der røg også 2 roser med til 30,- stykket. Det blev til 'Rosa Bonica 82' og 'Astrid Lindgren'. Jeg skal jo have noget at fylde i det nye bed... Så må vi se om, det er noget, der dur.

7 kommentarer:

  1. Det bliver altid lidt dyrere, når vi længes efter foråret, så må der noget ind i vaserne.
    Mon ikke de roser nok skal pynte i det bed, det tror jeg. Astrid bliver i hvert fald stor og flot, den anden har jeg ikke, så den kender jeg ikke så godt.

    SvarSlet
  2. En rigtig dejlig buket, må jeg sige - elsker farverne.
    Astrid Lindgren er en skøn rose - jeg har to af dem.

    SvarSlet
  3. Hej Frede.Ja !!! vi må købe sig til lidt forår indendøre lige for tiden.
    Og det er da en smuk buket du viser.
    Astrid Lindgren rosen købte jeg sidste år.........en fin rose til en billig penge.
    Har lige besøgt vores nye planteskole og kom da også hjem med fine blomster som jeg vil vise i morgen.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  4. en dejlig buket med masse af farve og et stort budskab om forår :-) så skøn.
    Det ser da ud til at det er nogle fine tilbud du har fået der, jeg har aldrig været ved den buket, men jeg så godt deres katalog med mange fine tilbud.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Jeg har aldrig været i Plantorama...Hillerød er for langt væk... men nu er der lige åbnet en i Vallensbæk...så jeg skal da forbi på et eller andet tidspunkt, når den værste nyheds-kødannelse har lagt sig. Gætter på det bliver om et par uger.

    SvarSlet
  6. Kære Frede Dejlig forårs buket, ranunkler og tulipaner er bare skønne forårsbebudere. Roserne bliver garanteret smukke, har set dem i blomst adskillige steder, super flotte! God søndag. Knus Tina

    SvarSlet
  7. Kære Frede. Skøn buket du der har samlet, når nu foråret ikke vil komme til os, så må vi jo nærme os det. Så er det jo godt, at der findes dejlige butikker med fristende blomster, som vi slet ikke kan lade være med at købe :-) Kærligst Merete

    SvarSlet