mandag den 26. maj 2014

Konkurrence binderi - som publikum

Søndag tog hele familien på udflugt i Geografisk Have i Kolding. Et rigtigt fint sted med masser af inspiration og mange hyggekroge.
Ungerne hyggede sig med klappedyr, legeplads og junglesti - vi havde frokosten med, og vi nød det skønne vejr og den meget fine have.
Anledningen til besøget var egentlig afdelingsmesterskabet i blomsterbinderi, som foregik netop søndag i væksthusene i Geografisk Have. Her følger lidt billeder af den ene opgave, som lød "Geografisk Have har lige haft 50 års jubilæum.  Lav en buket i fad eller et arrangement i fad, du bestemmer, inspireret af Geografisk Have"

Denne er lavet af Carina fra Anemonen i Christiansfeld - hun vandt juniorprisen:



Jeg synes, der var mange flotte løsninger på opgaven















Jeg fik slet ikke taget billeder af anden del af opgaven: en blomsterkæde inspireret af HKH kronprinsesse Mary - der var ellers også mange flotte.

2 kommentarer:

  1. Hej Frede
    Det lyder som en super hyggelig søndagstur. Jeg glæder mig til den 5. juni, hvor vi også skal i Geografisk have. Flotte buketter.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Jeg ku' også godt komme igen 5. juni - dels er der rigtig dejligt og dels trækker det der plantemarked rigtig meget!

    SvarSlet